giovedì 10 aprile 2014

Ford Vignale @ Salone del Mobile 2014


A two-day signed by Ford for the design week in Milan, last Tuesday night Ford unveiled the new Ford S-MAX Vignale Concept, the union of design and technology, available for the most demanding customers in Europe from the trend next year. Ford has presented the Vignale collection , a series of lifestyle products inspired by the design and luxury brand. Ford is the only automaker to be present inside at the Salone del Mobile with its Vignale Lounge where yesterday was held the panel " Designing a Premium Experience" where Carlo Antonelli, Editor in Chief of GQ Italy, Paolo Ferrarini, trends researcher and contributor of CoolHunting.com, Giorgio Gobbi, Chief Executive Officer of Calligaris, and Gaetano Thorel, Vice President of Marketing Ford of Europe, have highlighted the strengths of the strategy Vignale in creating a superior experience through the brand.

Una due giorni firmata Ford per la design week di Milano, lo scorso martedì sera Ford ha svelato la nuova S-MAX Vignale Concept, unione di design e
tecnologia disponibile per i clienti europei più esigenti e attenti ai trend dal prossimo anno. Ad accompagnare la nuova versione design della S-MAX, Ford ha presentato la Vignale collection, una serie di prodotti lifestyle ispirati al brand dedicato ai clienti più esigenti. La casa dell'ovale blu cerchiato è l'unica casa automobilistica ad essere presente all'interno del salone con la loro Vignale Lounge dove ieri si è tenuto il panel “Designing a Premium Experience” nella Vignale dove Carlo Antonelli, Editor in Chief di GQ Italia, Paolo Ferrarini, trends researcher e contributor di CoolHunting.com, Giorgio Gobbi, Chief Executive Officer di Calligaris, e Gaetano Thorel, Vice Presidente Marketing di Ford Europa, hanno evidenziato i punti di forza della strategia Vignale nel creare un’esperienza superiore attraverso il brand.















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