lunedì 19 novembre 2012

F1 Austin 2012. Championship is still open!


Here we are after the first Grand Prix in Austin, a stratospheric Hamilton, a RedBull who takes home the constructors' championship and a Ferrari that is still in play for the championship. Thanks to the Ferrari's strategy "treat Massa as a puppet" Alonso gains three places at the start, and another with the breaking of Webber, but the Asturian pilot arrives at the finish line with 40 seconds of delay. This break gives hope for a break of the Taurus in Brazil ... Here's what Feranando have to do to take home the title: A first V no more than fifth, A second and  V no more than eighth, A third V no more than tenth. I want to make a great compliment to Massa starting eleventh arrived 4th setting the second fastest time!

Eccoci dopo il primo Gp di Austin, uno stratosferico Hamilton, una RedBull che si porta a casa il mondiale costruttori e una Ferrari che è ancora
in gioco per il mondiale. Grazie alla strategia Ferrari "trattiamo Massa come un pupazzetto" Alonso guadagna tre posizioni in partenza, e con la rottura di Webber un'altra posizione, ma il pilota asturiano arriva al traguardo con 40 secondi di ritardo. Questa rottura fa sperare in una rottura del Toro in Brasile... Ecco cosa deve fare Fernando per portarsi a casa il sudato titolo: A primo e V non più di quinto, A secondo e V non più di ottavo, A terzo e V non più di decimo. Voglio fare un grande complimento a Massa che partendo undicesimo è arrivato 4° ottenendo il secondo miglior tempo!

Nessun commento:

Posta un commento